Mazda MPV Zuiger
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. 3S 3.0 Cr, 2. NM 1.5 P, 1. R 1.2 IF N
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Nettogewicht [g] | 27 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 83,0 |
Componentennummer | 3. 3S 3.0 Cr, 2. NM 1.5 P, 1. R 1.2 IF N |
- -52%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
- -61%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, Met uitsparing voor oliesproeier, Met zuigerveerdrager, Zonder koelkanaal
Nettogewicht [g] | 698 |
Verpakkingslengte [cm] | 11,6 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 11,60 |
Verpakkingshoogte [cm] | 14,30 |
Lengte [mm] | 87,4 |
Cilinderboring [mm] | 93,0 |
Oppervlakte | Gecoat |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 32 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Zonder koelkanaal, Met zuigerveerdrager |
Componentennummer | 2. R2.0 IF Cr P, 3. DSF 3.0 N P, 1. R2.50 IF PVD |
Productienummer | 93 V 118 |
Compressiehoogte [mm] | 47,85 |
Komdiameter [mm] | 38,4 |
Boutlengte [mm] | 70 |
Komdiepte 1 [mm] | 3 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 12,4 |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
Zuigerspeling [mm] | 0,06 |
- -48%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, Met uitsparing voor oliesproeier, Met zuigerveerdrager, Zonder koelkanaal
Nettogewicht [g] | 698 |
Verpakkingslengte [cm] | 11,6 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 11,60 |
Verpakkingshoogte [cm] | 14,30 |
Lengte [mm] | 87,4 |
Cilinderboring [mm] | 93,25 |
Oppervlakte | Gecoat |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 32 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Zonder koelkanaal, Met zuigerveerdrager |
Componentennummer | 2. R2.0 IF Cr P, 3. DSF 3.0 N P, 1. R2.5 IF PVD |
Productienummer | 93 V 118 |
Compressiehoogte [mm] | 47,85 |
Komdiameter [mm] | 38,4 |
Boutlengte [mm] | 70 |
Komdiepte 1 [mm] | 3 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 12,4 |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
Zuigerspeling [mm] | 0,06 |
- -50%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, Met uitsparing voor oliesproeier, Met zuigerveerdrager, Zonder koelkanaal
Nettogewicht [g] | 698 |
Verpakkingslengte [cm] | 11,6 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 11,60 |
Verpakkingshoogte [cm] | 14,30 |
Lengte [mm] | 87,4 |
Cilinderboring [mm] | 93,5 |
Oppervlakte | Gecoat |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 32 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Zonder koelkanaal, Met zuigerveerdrager |
Componentennummer | 2. R2.0 IF Cr P, 3. DSF 3.0 N P, 1. R2.50 IF PVD |
Productienummer | 93 V 118 |
Compressiehoogte [mm] | 47,85 |
Komdiameter [mm] | 38,4 |
Boutlengte [mm] | 70 |
Komdiepte 1 [mm] | 3 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 12,4 |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
Zuigerspeling [mm] | 0,06 |
- -50%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gehard anodiseert, 1. R1.2 IF PVD, 2. NM 1.2 P, 3. 3S 2.5 N
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Nettogewicht [g] | 312 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 51 |
Cilinderboring [mm] | 87,5 |
Oppervlakte | Gehard anodiseert |
Bout-Ø [mm] | 21 |
Componentennummer | 1. R1.2 IF PVD, 2. NM 1.2 P, 3. 3S 2.5 N |
Productienummer | 87 L 86 |
Compressiehoogte [mm] | 28,5 |
Komdiameter [mm] | 73 |
Boutlengte [mm] | 60 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,3 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 4,5 |
Klepdiepte 1 [mm] | 2,2 |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
Zuigerspeling [mm] | 0,01 |
- -53%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gehard anodiseert, 1. R1.2 IF PVD, 2. NM 1.2 P, 3. 3S 2.5 N
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Nettogewicht [g] | 312 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 51 |
Cilinderboring [mm] | 87,75 |
Oppervlakte | Gehard anodiseert |
Bout-Ø [mm] | 21 |
Componentennummer | 1. R1.2 IF PVD, 2. NM 1.2 P, 3. 3S 2.5 N |
Productienummer | 87 L 86 |
Compressiehoogte [mm] | 28,5 |
Komdiameter [mm] | 73 |
Boutlengte [mm] | 60 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,3 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 4,5 |
Klepdiepte 1 [mm] | 2,2 |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
Zuigerspeling [mm] | 0,01 |
- -53%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gehard anodiseert, 1. R1.2 IF PVD, 2. NM 1.2 P, 3. 3S 2.5 N
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Nettogewicht [g] | 312 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 51 |
Cilinderboring [mm] | 88,0 |
Oppervlakte | Gehard anodiseert |
Bout-Ø [mm] | 21 |
Componentennummer | 1. R1.2 IF PVD, 2. NM 1.2 P, 3. 3S 2.5 N |
Productienummer | 87 L 86 |
Compressiehoogte [mm] | 28,5 |
Komdiameter [mm] | 73 |
Boutlengte [mm] | 60 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,3 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 4,5 |
Klepdiepte 1 [mm] | 2,2 |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
Zuigerspeling [mm] | 0,01 |
- -53%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. 3S 2.5 N, 2. NM 1.2 P, 1. R1.2 IF PVD
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 87,75 |
Componentennummer | 3. 3S 2.5 N, 2. NM 1.2 P, 1. R1.2 IF PVD |
- -52%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. 3S 2.5 N, 2. NM 1.2 P, 1. R1.2 IF PVD
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 88,0 |
Componentennummer | 3. 3S 2.5 N, 2. NM 1.2 P, 1. R1.2 IF PVD |
- -52%
![NE](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/NE1043.png)
Geanodiseerd, voor trapesiumvormige drijfstang, Met koelkanaal
Lengte [mm] | 87,30 |
Naaf boring-Ø [mm] | 93,00 |
Oppervlakte | Geanodiseerd |
Bout-Ø [mm] | 32,00 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Voor trapesiumvormige drijfstang, Met koelkanaal |
Compressiehoogte [mm] | 47,80 |
Komdiameter [mm] | 38,70 |
Boutlengte [mm] | 70,00 |
Komdiepte 1 [mm] | 3,00 |
Standaardmaat |
- -63%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF 3.0 N P, 2. R2.0 IF Cr P, 1. R2.50 IF PVD
Nettogewicht [g] | 44 |
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 19,00 |
Verpakkingslengte [cm] | 19,0 |
Cilinderboring [mm] | 93,0 |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 N P, 2. R2.0 IF Cr P, 1. R2.50 IF PVD |
- -52%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF 3.0 N P, 2. R2.0 IF Cr P, 1. R2.5 IF PVD
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 19,00 |
Verpakkingslengte [cm] | 19,0 |
Cilinderboring [mm] | 93,25 |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 N P, 2. R2.0 IF Cr P, 1. R2.5 IF PVD |
- -52%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. DSF 3.0 N P, 2. R2.0 IF Cr P, 1. R2.50 IF PVD
Verpakkingshoogte [cm] | 3,10 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 19,00 |
Verpakkingslengte [cm] | 19,0 |
Cilinderboring [mm] | 93,5 |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 N P, 2. R2.0 IF Cr P, 1. R2.50 IF PVD |
- -52%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
3. 3S 2.5 N, 2. NM 1.2 P, 1. R1.2 IF PVD
Verpakkingshoogte [cm] | 3,00 |
Nettogewicht [g] | 21 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 12,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 12,5 |
Cilinderboring [mm] | 87,5 |
Componentennummer | 3. 3S 2.5 N, 2. NM 1.2 P, 1. R1.2 IF PVD |
- -52%
![NE](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/NE1043.png)
3. 2,50, 2. 1,50, 1. 1,20
Naaf boring-Ø [mm] | 89,00 |
Componentennummer | 3. 2,50, 2. 1,50, 1. 1,20 |
Standaardmaat |
- -66%