Zoekresultaten "79 L 96"
![Maxgear](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/MAXGEAR-830.png)
Vingersonde, Handgeschakeld, evt. stekkeraansluiting aanpassen
Lambdasonde | Vingersonde |
Aandrijving | Handgeschakeld |
Aansluiting/Klemmen | Evt. stekkeraansluiting aanpassen |
Aantal leidingen | 4 |
- -63%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
![Bosch](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/bosch-partbrand-265.jpg)
B13
Spanning (Volt) | 12 |
Batterij (vermogen Ah) | 60 |
Hoogte [mm] | 190 |
Breedte [mm] | 175 |
Lengte [mm] | 242 |
Koudstartstroom EN (A) | 540 |
Houderuitvoering | B13 |
Pooluitvoering | 1 |
Statiegeld/loodtoeslag | 8,69 |
- -22%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Bosch](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/bosch-partbrand-265.jpg)
B13
Spanning (Volt) | 12 |
Batterij (vermogen Ah) | 74 |
Hoogte [mm] | 190 |
Breedte [mm] | 175 |
Lengte [mm] | 278 |
Koudstartstroom EN (A) | 680 |
Houderuitvoering | B13 |
Pooluitvoering | 1 |
Statiegeld/loodtoeslag | 8,69 |
- -20%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
![Bosch](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/bosch-partbrand-265.jpg)
Evt. stekkeraansluiting aanpassen
Vervangen na [km] | 160000 |
Aansluiting/Klemmen | Evt. stekkeraansluiting aanpassen |
Aantal leidingen | 4 |
- -30%
Op voorraad
Vandaag voor 18:00 besteld, morgen bij u geleverd.
![Beru By Driv](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/BERUbyDRiV1060.png)
M4/SAE, M14x1,25, 21 mm, Met flenszitting
Aanhaalmoment tot [Nm] | 30 |
Aanhaalmoment van [Nm] | 25 |
Elektrodenafstand [mm] | 0,8 |
Aansluittechniek | M4/SAE |
Schroefdraadmaat | M14x1,25 |
Sleutelwijdte | 21 mm |
Bougie | Met flenszitting, 1-massa elektrode |
Schroefdraad lengte [mm] | 19 |
Technisch informatienummer | 14 R-6 DU |
Blister verpakking, zie stuklijst |
- -29%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
![KW](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/193.png)
Schroefdraad vooraf ingevet, Planarsonde, Verwarmd
Geleidingswaarde | 4 |
Lambdasonde | Schroefdraad vooraf ingevet, Planarsonde, Verwarmd |
Kabellengte [mm] | 250 |
- -6%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen (zaterdag) bij u geleverd.
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, Met uitsparing voor oliesproeier, Met zuigerveerdrager, Met koelkanaal
Nettogewicht [g] | 955 |
Verpakkingslengte [cm] | 11,6 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 11,60 |
Verpakkingshoogte [cm] | 14,30 |
Lengte [mm] | 93,5 |
Cilinderboring [mm] | 95,8 |
Oppervlakte | Gecoat |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 36 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met koelkanaal, Met zuigerveerdrager |
Componentennummer | 2. M 2.0, 3. DSF2.5 Crk P, 1. T 2.5 CrK |
Productienummer | 96 L 53 |
Compressiehoogte [mm] | 63 |
Komdiameter [mm] | 50,5 |
Boutlengte [mm] | 81 |
Komdiepte 1 [mm] | 16 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 9 |
Drijfstangbouwtype | Trapeziumdrijfstang |
Zuigerspeling [mm] | 0,09 |
- -57%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, naar cilinder 1, naar cilinder 2, voor cilinder 1 - 2
Lengte [mm] | 60,7 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Nettogewicht [g] | 517 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Cilinderboring [mm] | 79,51 |
Oppervlakte | Gecoat |
Inbouwplaats | Naar cilinder 1, naar cilinder 2, voor cilinder 1 - 2 |
Bout-Ø [mm] | 24,0 |
Componentennummer | 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr, 1. R 1.75 CrK |
Productienummer | 79 L 96 |
Compressiehoogte [mm] | 39,8 |
Komdiameter [mm] | 38,0 |
Boutlengte [mm] | 58,9 |
Komdiepte 1 [mm] | 17,75 |
Klepdiepte 1 [mm] | 1,0 |
Standaardmaat |
- -59%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, naar cilinder 2, voor cilinder 1 - 2, naar cilinder 1
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Lengte [mm] | 60,7 |
Nettogewicht [g] | 540 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Cilinderboring [mm] | 80,01 |
Oppervlakte | Gecoat |
Inbouwplaats | Voor cilinder 1 - 2, naar cilinder 2, naar cilinder 1 |
Bout-Ø [mm] | 24,0 |
Componentennummer | 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr |
Productienummer | 79 L 96 |
Compressiehoogte [mm] | 39,8 |
Komdiameter [mm] | 38,0 |
Boutlengte [mm] | 58,9 |
Komdiepte 1 [mm] | 17,75 |
Klepdiepte 1 [mm] | 1,0 |
- -59%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, naar cilinder 2, voor cilinder 1 - 2, naar cilinder 1
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Lengte [mm] | 60,5 |
Nettogewicht [g] | 516 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Cilinderboring [mm] | 80,01 |
Oppervlakte | Gecoat |
Inbouwplaats | Voor cilinder 1 - 2, naar cilinder 2, naar cilinder 1 |
Bout-Ø [mm] | 24,0 |
Componentennummer | 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr |
Productienummer | 79 L 96 |
Compressiehoogte [mm] | 39,55 |
Komdiameter [mm] | 38,0 |
Boutlengte [mm] | 58,9 |
Komdiepte 1 [mm] | 17,75 |
Klepdiepte 1 [mm] | 1,0 |
- -55%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, naar cilinder 3, naar cilinder 4, voor cilinder 3 - 4
Lengte [mm] | 60,7 |
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Nettogewicht [g] | 529 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Cilinderboring [mm] | 79,51 |
Oppervlakte | Gecoat |
Inbouwplaats | Naar cilinder 3, naar cilinder 4, voor cilinder 3 - 4 |
Bout-Ø [mm] | 24,0 |
Componentennummer | 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr, 1. R 1.75 CrK |
Productienummer | 79 L 96 |
Compressiehoogte [mm] | 39,8 |
Komdiameter [mm] | 38,0 |
Boutlengte [mm] | 58,9 |
Komdiepte 1 [mm] | 17,75 |
Klepdiepte 1 [mm] | 1,0 |
Standaardmaat |
- -62%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, naar cilinder 4, voor cilinder 3 - 4, naar cilinder 3
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Lengte [mm] | 60,7 |
Nettogewicht [g] | 346 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Cilinderboring [mm] | 79,76 |
Oppervlakte | Gecoat |
Inbouwplaats | Voor cilinder 3 - 4, naar cilinder 4, naar cilinder 3 |
Bout-Ø [mm] | 24,0 |
Componentennummer | 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr |
Productienummer | 79 L 96 |
Compressiehoogte [mm] | 39,8 |
Komdiameter [mm] | 38,0 |
Boutlengte [mm] | 58,9 |
Komdiepte 1 [mm] | 17,75 |
Klepdiepte 1 [mm] | 1,0 |
- -65%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, naar cilinder 4, voor cilinder 3 - 4, naar cilinder 3
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Lengte [mm] | 60,7 |
Nettogewicht [g] | 534 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Cilinderboring [mm] | 80,01 |
Oppervlakte | Gecoat |
Inbouwplaats | Voor cilinder 3 - 4, naar cilinder 4, naar cilinder 3 |
Bout-Ø [mm] | 24,0 |
Componentennummer | 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr |
Productienummer | 79 L 96 |
Compressiehoogte [mm] | 39,8 |
Komdiameter [mm] | 38,0 |
Boutlengte [mm] | 58,9 |
Komdiepte 1 [mm] | 17,75 |
Klepdiepte 1 [mm] | 1,0 |
- -62%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, naar cilinder 4, voor cilinder 3 - 4, naar cilinder 3
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Lengte [mm] | 60,5 |
Nettogewicht [g] | 524 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Cilinderboring [mm] | 80,01 |
Oppervlakte | Gecoat |
Inbouwplaats | Voor cilinder 3 - 4, naar cilinder 4, naar cilinder 3 |
Bout-Ø [mm] | 24,0 |
Componentennummer | 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr |
Productienummer | 79 L 96 |
Compressiehoogte [mm] | 39,55 |
Komdiameter [mm] | 38,0 |
Boutlengte [mm] | 58,9 |
Komdiepte 1 [mm] | 17,75 |
Klepdiepte 1 [mm] | 1,0 |
- -59%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, naar cilinder 3, voor cilinder 3, Met uitsparing voor oliesproeier
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Nettogewicht [g] | 561 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Lengte [mm] | 69,8 |
Cilinderboring [mm] | 79,51 |
Oppervlakte | Gecoat |
Inbouwplaats | Naar cilinder 3, voor cilinder 3 |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 26,0 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met zuigerveerdrager, Zonder koelkanaal |
Componentennummer | 3. DSF 3.0 Cr, 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU |
Productienummer | 79 L 79 |
Compressiehoogte [mm] | 45,8 |
Komdiameter [mm] | 37,9 |
Boutlengte [mm] | 63,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 17,6 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 9,1 |
Klepdiepte 1 [mm] | 0,7 |
Standaardmaat | |
Zuigerspeling [mm] | 0,07 |
- -48%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, naar cilinder 3, voor cilinder 3, Met uitsparing voor oliesproeier
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Nettogewicht [g] | 751 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 69,8 |
Cilinderboring [mm] | 79,76 |
Oppervlakte | Gecoat |
Inbouwplaats | Voor cilinder 3, naar cilinder 3 |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 26,0 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met zuigerveerdrager, Zonder koelkanaal |
Componentennummer | 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr |
Productienummer | 79 L 79 |
Compressiehoogte [mm] | 45,8 |
Komdiameter [mm] | 37,9 |
Boutlengte [mm] | 63,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 17,6 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 9,1 |
Klepdiepte 1 [mm] | 0,7 |
Zuigerspeling [mm] | 0,07 |
- -48%
![Mahle Original](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/mahle-original-partbrand-162.jpg)
Gecoat, naar cilinder 3, voor cilinder 3, Met uitsparing voor oliesproeier
Verpakkingsbreedte [cm] | 9,50 |
Verpakkingshoogte [cm] | 12,80 |
Nettogewicht [g] | 561 |
Verpakkingslengte [cm] | 9,5 |
Lengte [mm] | 69,8 |
Cilinderboring [mm] | 80,01 |
Oppervlakte | Gecoat |
Inbouwplaats | Voor cilinder 3, naar cilinder 3 |
Mechanisch bewerkt | Met uitsparing voor oliesproeier |
Bout-Ø [mm] | 26,0 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met zuigerveerdrager, Zonder koelkanaal |
Componentennummer | 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr |
Productienummer | 79 L 79 |
Compressiehoogte [mm] | 45,8 |
Komdiameter [mm] | 37,9 |
Boutlengte [mm] | 63,0 |
Komdiepte 1 [mm] | 17,6 |
Verbrandingsoppervlakte [mm] | 9,1 |
Klepdiepte 1 [mm] | 0,7 |
Zuigerspeling [mm] | 0,07 |
- -48%
![ERA](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/ERA1080.png)
Sprongsonde
Alternatieve reparatieset | 570112 |
Lambdasonde | Sprongsonde |
Kabellengte [mm] | 290 |
Optioneel | |
Aantal leidingen | 4 |
![Meat Doria](https://cdn6.mijnautoonderdelen.nl/content-page/partbrand/MeatDoria369.png)
5835 71, Draairichting met de klok mee
Diameter 2 [mm] | 12 |
Totale lengte [mm] | 58,5 |
Buitendiameter [mm] | 25,8 |
Voor OE nummer | 5835 71 |
Aantal tanden | 9 |
Diameter [mm] | 46,5 |
Draairichting | Draairichting met de klok mee |