Lancia Prisma Homokineet
Buitendiameter [mm] | 100 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
- -55%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Met stofkap, Met insteek in binnenstuk (binnen), Constante snelheid askoppeling, M20x1,5
Stofkap | Met stofkap |
Mechanisch bewerkt | Met insteek in binnenstuk (binnen) |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Schroefdraadmaat | M20x1,5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Diameter o-ring [mm] | 48 |
Buitendiameter [mm] | 82,8 |
- -20%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Versnellingsbak zijde, Constante snelheid askoppeling, Zonder ABS-ring
Inbouwplaats | Versnellingsbak zijde |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 32 |
Binnenvertanding, diff.zijde, aansl. versnellingsbak | 25 |
Buitendiameter [mm] | 100 |
Aandrijfas | Zonder ABS-ring |
- -55%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Askoppelingsschijf
Steek wielbouten (mm) | 86 |
Aantal boringen | 6 |
Naaf boring-Ø [mm] | 8,3 |
Type askoppeling | Askoppelingsschijf |
Lengte [mm] | 32 |
Buitendiameter [mm] | 100 |
Binnenvertanding diff.zijde, aansl.koppelas | 25 |
- -21%
Op voorraad
Vandaag voor 17:45 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Rubber
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Buitendiameter [mm] | 100 |
Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -57%
Op voorraad
Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Gemoffeld, Wielzijde, Constante snelheid askoppeling, Zonder ABS-ring
Oppervlakte | Gemoffeld |
Inbouwplaats | Wielzijde |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 150 |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 20 |
Diameter o-ring [mm] | 48,1 |
Buitendiameter [mm] | 80,8 |
Aandrijfas | Zonder ABS-ring |
- -68%
Op voorraad
Vandaag voor 17:30 besteld, binnen 2 werkdagen bij u geleverd.
Zonder sleuf in binnendeel, Constante snelheid askoppeling, M20x1.5, Met moer
Gewrichtdiameter [mm] | 81,00 |
Mechanisch bewerkt | Zonder sleuf in binnendeel |
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Lengte [mm] | 154,0 |
Schroefdraadmaat | M20x1.5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Diameter o-ring [mm] | 48,00 |
Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2 | Met moer |
Nieuw onderdeel | |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
- -52%
M20x1.5, Rubber
Schroefdraadmaat | M20x1.5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 20 |
Diameter o-ring [mm] | 48,1 |
Buitendiameter [mm] | 80 |
Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -21%
M20x1.5, Rubber
Schroefdraadmaat | M20x1.5 |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Diameter o-ring [mm] | 48,1 |
Buitendiameter [mm] | 85 |
Materiaal vouwbalg | Rubber |
- -22%
Constante snelheid askoppeling, NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Type askoppeling | Constante snelheid askoppeling |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Diameter o-ring [mm] | 48,1 |
Buitendiameter [mm] | 85 |
Materiaal vouwbalg | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 20 |
Diameter o-ring [mm] | 48 |
Buitendiameter [mm] | 80 |
- -55%
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 20 |
Diameter o-ring [mm] | 48 |
Buitendiameter [mm] | 80 |
- -54%
Buitenvertanding wiel zijde | 22 |
Binnenvertanding, wielzijde | 25 |
Diameter o-ring [mm] | 48 |
Buitendiameter [mm] | 85 |
- -54%